Psychologia sprzedaży
zł137O tym kursie
Poznaj sekrety efektywnej sprzedaży w naszym kursiem Psychologia sprzedaży. W ciągu dwóch tygodni zgłębisz wiedzę, jak budować skuteczne kampanie reklamowe, wykorzystując najnowsze narzędzia SEO i analizy rynku. Odkryjesz, jak dopasować strategie do różnych kanałów cyfrowych i nauczyć się mierzyć ich efektywność. Kurs jest idealnym startem dla przedsiębiorców, marketerów i wszystkich, którzy chcą świadomie kształtować obecność swojej marki w internecie.
FAQs
Czy kurs obejmuje również marketing w mediach społecznościowych?
Tak, nasz kurs omawia strategie marketingowe dla wszystkich kluczowych platform społecznościowych.
Czy będę potrzebować dodatkowych narzędzi do realizacji kursu?
Wszystkie niezbędne narzędzia i materiały są dostarczane w ramach kursu, nie ma konieczności dokonywania dodatkowych zakupów.
Jakie umiejętności praktyczne zdobędę podczas kursu?
Nauczysz się tworzyć i implementować plany marketingowe, analizować dane rynkowe i optymalizować kampanie pod kątem ROI.
Czy po kursie otrzymam wsparcie w przypadku dodatkowych pytań?
Oferujemy wsparcie po kursie w formie dostępu do forum kursowego, gdzie można zadawać pytania i dzielić się wiedzą z innymi.
Program zajęć
Sekcja programu kursu zawiera szczegółowy opis wszystkich modułów szkoleniowych. Zaczynamy od podstaw marketingu, omawiamy strategie budowania marki, planowania kampanii, aż po zaawansowane techniki analizy i optymalizacji działań. Każdy moduł to połączenie teorii z interaktywnymi ćwiczeniami, które umożliwiają zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Tydzień 1
Podstawy strategii marketingowych
Wdrażanie strategii marketingowych z wykorzystaniem danych i analiz do mierzenia efektywności, zrozumienie roli testowania A/B i ciągłej optymalizacji w doskonaleniu kampanii, nauka wykorzystywania feedbacku klientów i trendów rynkowych do dostosowywania i ulepszania działań marketingowych
Tydzień 2
Mierzenie i Optymalizacja: Klucz do Efektywnego Marketingu
Zrozumienie fundamentów skutecznego marketingu, w tym analizy rynku i segmentacji odbiorców, aby precyzyjnie kierować działania, nauka tworzenia spójnej strategii marketingowej, łączącej różne kanały i narzędzia, z naciskiem na wartość i unikalną propozycję sprzedaży